پرویز پرستویی: چرا گیر دادیم به زایمان زن رامبد جوان در کانادا؟

هر چند سفر رامبد جوون و همسرش نگار جواهریان به کشور محبوب مهاجرپذیر ایرانیان یعنی کانادا در هفته های گذشته، بازتابای خبری زیادی پیدا کرده و موافقان و مخالفان زیادی داره، اما به هر حال این موضوع یه قضیه شخصیه و در بین سلبریتیا و شهروندان عادی کشورمون، بسیار رایجه. اگه شما تا کنون از این واقعیت خبر نداشتید یا مثلا بچه خود رو در ایران متولد کردین و پول سفر به کانادا داشتین، مشکل رامبد جوون نیس! همیشه فرصت هست!

دریافت ویزای مولتی پل گردشگری ۵ ساله کانادا، خیلی راحت امکان شش ماه اقامت رو به دریافت کننده ویزا میده که فرصت خوبی واسه زایمان بانوان و تولد بچه در این کشور و اخذ گذرنامه کانادایی واسه بچه س. حال فارغ از این که رامبد جوون و نگار جواهریان، ملی بودن کانادایی رو واسه بچه آینده خود ترجیح دادن یا خیر، واکنشا به این اقدام زیاده.

سپند امیر سلیمانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون به پستی در اینستاگرامش،درباره سفر اون به کانادا عکس العمل داد. این پست که با کامنت خاموش منتشر شده می‌نویسد:

من نه به اینکه تو چیکار میکنى، کار دارم نه به اینکه مردم چى میگن چون هرکى مسئول کارا و حرفاى خودشه و اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین هرکى هر کارى رو که فکر کنه درسته انجام میده منم فکر میکنم کار درستى که الان میخوام انجام بدم اینه که بگم رفیق مرسى از کارایى که براى من کردى،دوستت دارم و دلم برات تنگه(از طرف خودم که میتونم حرف بزنم).

استاد پرویز پرستویی، هنرپیشه مطرح سینمای کشورمون هم که عادت داره اینستانوشتهای مفهومی رو در اینستاگرام پر بیننده ۵ میلیون فالورری خود منتشر کنه، به این موضوع کانادا گردی رامبد جوون اشاره کرد تا با عکس العمل ۶۵ هزار نفری کاربرانش مواجه شه.
پست اون درباره رامبد، نزدیک به ۴۰۰ هزار لایک خورده و به نظر می رسه جنجالی ترین پست استاد در بهار ۹۸ باشه.

بنده به اعلام نظر مردم عزیز کاری ندارم

که بحقه یا ناحق،سخنم با رسانه هاست

چه بعضی از سایتا و چه صدا و سیما.

کمی تحمل داشته باشین و دست به دست هم بدین تا به وسیله پلیس اینترپل رامبد و همسرش رو دستگیر و به محکمه کشیده تا محاکمه شون کنن ،که به چه دلیل پول بیت المال رو به بیرون مرز کشور برده تا همسرش زایمان کنه. ولی یه سوال دارم و خطاب ام به همه ملت ایرانه ،اگه دختر دارین و باردار باشه.

مطلب دیگر :   حقایق جالب و تاثیر گذاری که به سختی می توان آن ها را باور کرد

،معمولا موقع زایمان دختر دوست داره مادرش در کنارش باشه یا مادر شوهرش؟

از قدیم و ندیم یادمونه که تو یه همچین موقعیتی دختر با مادر راحت تره تا خونواده همسر

با انصافا الان اگه همسر رامبد در ایران زایمان میکرد همه مشکلات مملکت حل میشد؟

عزیزان ،هموطنان،زن موقع زایمان در سخت ترین شرایط زندگیست و دست کم نباید تنها باشه.

خوب نگار جواهریان ،مادر و آبجی و فامیل اش ساکن مونترال هستن .

باید در تنهایی تو تهران بدون یارو حامی و فقط به کمک رامبد کودک خود رو بدنیا بیاره؟

به چه دلیل نباید پیش خونواده اش باشه؟

شما به بستگانتان ،دختر ،پسر،فامیل که در بیرون مرز کشور دارین سر نمی زنید ؟

پس این صفای طویلی که در کنار سفارتخانه ها در ایران کشیده شده همه دشمن هستندو ضد ایرونی؟

به چه دلیل دولت در سفارتخانه رو نمی بندد؟

 

 

هر کسی اینجا گفت ایران ،ایران ،از ایران که خارج شه دشمنه ؟اینهمه ایرونی در بیرون مرز کشور زندگی می کنن ،همه دشمن ایرانند ؟

واقعا از این قضاوت بد و بی انصافانه بعضیا

مخصوصا صدا و سیما خجالت میکشم !

مشکل ما الان در این مملکت رامبد و همسرش نیس.

هرروز ازصبح تا شب مردم ایران ،در فکرهستند که آخرسر کارمون به کجا می کشه، همیشه از هم میپرسن که بنظر شما جنگ می شه یا نه ،بنظر شما اینا به توافق می رسن یا نه و هزاران حرف و حدیث دیگه …

حالا ما در این بحران گیر دادیم به چه دلیل رامبد همسرش رو برده کانادا فارغ بشه!!

رامبد جوون که فعلا در کانادا هست و منتظر تولد فرزنده، پستایی در اینستاگرام ۸.۸ میلیون فالوری خود منتشر کرده که همه امکان کامنت گذاری رو از هوادارانش سلب می کنه.
به نظر می رسه اون فعلا جربزه باز کردن کامنتا رو نداره و کاربران زیر پستایی که کامنت باز داره، مشغول انتقاد یا موافقت خود درباره کانادا گردی اون در سال ۲۰۱۹ هستن.

Related posts