مواردی که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

خانه‌های جدید برای ماندگاری ساخته می‌شوند، بنابراین صاحبان خانه‌هایی که املاک نوساز خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه‌های نگهداری ماهانه کمتری روبرو هستند. بر اساس نظرسنجی مسکن آمریکا، 26 درصد از صاحبان خانه ها 100 دلار یا بیشتر در ماه برای هزینه های نگهداری هزینه می کنند.

هدف شما این است که از فروشنده بخواهید هزینه تعمیرات را از جیب خود بپردازد، یا اگر توان پرداخت هزینه تعمیرات را ندارد، با کاهش شدید قیمت خرید موافقت کند که هزینه های تعمیرات را پوشش می دهد و شما را به خاطر مجبور به نظارت جبران می کند. آنها را نقدی بپردازید، یا ببینید آیا وام دهنده شما با پیش پرداخت بزرگتر تجدید نظر خواهد کرد در املاک و مستغلات، دسترسی به پول نقد می تواند برخی از مشکلات را حل کند.

در حالی که ممکن است از بیرون کاملاً خوب به نظر برسد، اما می تواند مشکلات داخلی داشته باشد که برای صاحب خانه معمولی قابل توجه نیست. اشتباهات نادیده می توانند در طول زمان بدتر شوند و هزینه تعمیرات گران قیمت را به همراه داشته باشند، بنابراین مهم است که بازرسان حرفه ای خانه را استخدام کنید تا بتوانید خانه خود را با اطمینان خریداری کنید. حتی اگر به دنبال یک فیکس کننده رویه هستید ، مهم است که خوب، بد و هزینه ای که به همراه دارد را بدانید.

خرید ملک در ترکیه 

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟ آیا جمعیت متنوع برای شما ضروری است؟ آیا برای شما مهم است که درآمدتان شما را در پایین ترین سطح درآمد – یا بالاتر – از درآمدهای محله قرار دهد؟

چرا خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند باید یک دوره آموزشی آنلاین بگذرانند؟

ارزش ارزیابی شده توسط یک ارزیاب حرفه ای املاک و مستغلات به یک ملک اختصاص می یابد. در مقابل، ارزش بازار یک ملک توسط خریداران تعیین می‌شود، که دارایی‌های املاک را بر اساس آنچه فکر می‌کنند قیمت یک ملک باید باشد و مهمتر از همه، آنچه که حاضرند برای آن بپردازند، ارزش گذاری می‌کنند.

خرید آپارتمان در تهران زیر یک میلیارد 

فروش یا اجاره خانه شما یک تعهد بزرگ است. ارزیابی بازار مسکن سودمند است زیرا می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم نهایی شما داشته باشد. آنچه در زیر می آید برخی از شاخص های مسکن است که به شما کمک می کند تا در مورد گزینه های خود فکر کنید.

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش مجدد آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

حتی اگر خانه خود را نمی فروشید، به این معنی نیست که از آماده شدن برای بازدید ارزیاب صرف نظر کنید. هر چه ارزش بازار منصفانه خانه شما بالاتر باشد، می توانید از سهام بیشتری برای تامین مالی خود استفاده کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که از نکات زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که خانه شما به طور منطقی ارزیابی شده است.

سرمایه خانه مبلغ دلاری خانه شما است که مالک آن هستید. این تفاوت بین ارزش خانه شما و مقدار پولی است که بابت وام مسکن خود بدهکار هستید. هنگامی که سهام ایجاد می کنید، به این معنی است که تفاوت بین ارزش خانه خود و مبلغی را که در وام مسکن خود مدیون هستید افزایش می دهید. شما می توانید این کار را با افزایش ارزش خانه یا کاهش مقدار پولی که در وام مسکن خود دارید انجام دهید.

وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

محدودیت سند یک محدودیت در نحوه استفاده از ملک خود است. محدودیت‌های سند می‌توانند آنچه را که می‌سازید و برخی فعالیت‌های دیگر را که ممکن است در زمین خود دنبال کنید، محدود کند. این محدودیت‌ها اغلب شامل انجمن مالکان خانه (HOA) می‌شود که نوعی جامعه محدود شده با عمل است.

یک نمونه از وام دهندگان پول سخت شامل وام های ثابت و برگشتی است که در آن پس از فروش خانه، سود خود را به صورت یکجا پس می گیرید. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات وام‌های ثابت و تلنگر ارائه می‌کنند.

اگر در مورد خرید ملک سرمایه گذاری فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

پیدا کردن مکانی برای تماس با خانه می تواند بسیار چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. با گزینه‌های بسیار و موارد زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است تصمیم بگیرید که چه نوع مسکنی برای شما یا خانواده‌تان مفید است، دچار مشکل شوید. اگر به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر از یک خانه مجزای مجزا هستید و از اشتراک دیوارها با همسایگان خود مهم نیست، ممکن است بخواهید یک خانه شهری را در نظر بگیرید.

هیچ کس نمی داند که قیمت مسکن چگونه افزایش می یابد، مهم نیست که در اقتصاد چه اتفاقی می افتد. آنچه مهم‌تر است خرید خانه در زمانی است که زمان مناسب برای شما باشد، چه قیمت‌ها در حال افزایش یا کاهش باشند. به وضعیت خود نگاه کنید و چند سوال را در نظر بگیرید – آیا خانواده شما در حال رشد یا کوچک شدن است؟ آیا شانس مهاجرت به سراسر کشور برای ارتقای شغلی را دارید؟ – قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا زمان مناسبی برای خرید خانه است یا خیر.

علاوه بر موقعیت شخصی خود، زمانی که خانه خود را برای فروش فهرست می کنید، با عواملی خارج از کنترل شما نیز مبارزه خواهید کرد. برخی از این عوامل ممکن است بر منطقی بودن ارتقای خانه قبل از فروش تأثیر بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتقا کمک کند.

اگر قبلاً یک سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید، ممکن است در نقطه ای از کسب و کار خود باشید که بخواهید با سرمایه گذار املاک دیگری شریک شوید تا فرصت ها را با هم پیدا کنید. بیایید به چگونگی پیدا کردن سرمایه گذاران املاک، مزایا و معایب جذب شریک سرمایه گذاری املاک، کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه یک تطابق خوب را شناسایی کنیم.

با استفاده از امتیاز کاهش نرخ، کسانی که خانه‌ای را با استفاده از وام راکتی خریداری می‌کنند، می‌توانند بین 4 ماه تا 3 سال پس از تاریخ بسته شدن شما با کاهش هزینه‌های بسته شدن ، بازپرداخت مالی خود را انجام دهند. 3 ، 4 این شامل راکت وام مسکن است که اولین هزینه های ارزیابی، گزارش اعتبار، گواهی مالیاتی، و هزینه ثبت وام مسکن را از طریق اعتبار پرداخت شده توسط وام دهنده در زمان بسته شدن پوشش می دهد.

 

یکی از راه‌های به دست آوردن حقوق صاحبان سهام، از طریق پیش‌پرداخت است، که مبلغی است که هنگام خرید خانه پرداخت می‌کنید. هنگام تامین مالی خرید خانه، شما ملزم به پرداخت حداقل پیش پرداخت هستید که درصدی از قیمت خرید است. اگر بتوانید پیش پرداخت بزرگتری بپردازید، ممکن است بخواهید. مبلغی که می پردازید تبدیل به سهام در خانه می شود زیرا پولی نیست که شما قرض می کنید. این مبلغی است که از جیب خود به خانه پرداخت می کنید.

Related posts