مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران یکی از قدیمی ترین شعبه های مجتمع فنی می باشد که برگزار کننده بیش از ۲۰۰دوره آموزشی در لاین های مختلف می باشد. شبعه نیاوران مجتمع فنی، یکی از اصلی ترین شعبه های مجتمع فنی می باشد که روزانه میزبان هنرآموزان مختلف از سراسر تهران می باشد.

دوره های برگزار شده در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران به ۱۰ دپارتمان اصلی تقسیم شده اند که هر دپارتمان تعداد بسیار زیادی از درس ها و دوره ها را شامل می شود. با مراجعه به سایت مجتمع می توانید با دپارتمان ها و دوره های هر یک از آن ها آشنا شوید و دوره مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 مجتمع فنی تهران

دوره های مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران برگزار کننده انواع دوره های هنری همچون کلاس های طراحی، طراحی لباس، طراحی مد، گریم و…، دوره های نرم افزاری همچون فتوشاپ، افترافکت، ایلاستریتور، ایندیزاین، ماتریکس، راینو و…، دوره های نرم افزارهای مهندسی همچون نرم افزارهای رشته های مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و…، دوره های حسابداری و مدیریت همچون کلاس های مدیریت بازاریابی، مدیریت عمومی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت فروش و دوره های آموزش حسابداری، دوره های معماری همچون کلاس های طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی فضای سبز، اجرای ساختمان و نرم افزارهای مربوط به این رشته، دوره های زبان خارجه همچون زبان فرانسوی، زبان انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و…، دوره های آموزش بورس و سرمایه گذاری از پایه تا پیشرفته، دوره های آموزش آشپزی، باریستا، کافی شاپ و…، دوره های آموزش هتلداری به صورت کامل می باشد.

تنوع دوره های برگزار کننده در مجتمع فنی نیاوران به گونه‌ ای است که برای ارتقای خود در هر زمینه ای می توانید از دوره های مختلف این مرکز آموزشی معتبر و درجه یک استفاده کنید و به مهارت بالایی در زمینه کاری و یا درسی خود برسید.

مجتمع فنی تهران، کلاس های خود را در محیطی آرامش ‌بخش و مجهز به دستگاه ها و سیستم های مورد نیاز به هر دوره برگزار می کند و افراد گوناگون برای شرکت در دوره های این مرکز آموزشی نیاز به تهیه سیستم و… ندارند.

مطلب دیگر :   خرید عمده رزین اپوکسی

اساتید مجتمع فنی

در واقع مجتمع فنی تهران از بهترین وبرجسته ترین اساتید در زمینه های مختلف دعوت به همکاری کرده است تا بتواند دوره های مختلف را با بهترین کیفیت ارائه دهد. همچنین آخرین متد آموزشی روز دنیا، در مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران به کار گرفته می شود. به همین علت این مرکز آموزشی به یکی از برترین مراکز آموزشی کشور تبدیل شده است.

از دیگر مزایای شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران ن می توان به اساتید خبره و ماهر آن اشاره کرد. اساتیدی که برای هر دوره در نظر گرفته شده‌ اند، دارای سوابق درخشان در زمینه تدریس هستند و توسط تیم خبره مجتمع فنی مورد تایید قرار می گیرند. اساتید مجتمع در طول دوره، هنرآموزان خود را همراهی می کنند تا در صورت بروز مشکل و ایرادی هنرآموزان خود را راهنمایی کنند و به بهترین درجه آموزشی خود برسند.

به علاوه کلاس های مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران به صورت کاملا عملی برگزار می شود و کلاس های تئوری، کوتاه مدت می باشد. در واقع تمامی دوره ها همچون دوره های نرم افزاری کاملا با استفاده از سیستم های موسسه انجام می شود و کلاس های آشپزی، گریم، طراحی مد و لباس و… در محیط های مجهز و حرفه ای با ابزارها و وسایل پیشرفته روز دنیا انجام می شود.

مدرک بین المللی مجتمع فنی تهران

شرکت در دوره های مختلف مجتمع فنی تهران از مزایای بزرگی برخوردار است. به عنوان مثال دانشجویان و هنرجویانی که در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران شرکت دارند، پس از اتمام دوره، مدرک بین المللی معتبر از مجتمع دریافت می کنند که قابلیت ترجمه دارد و می‌ توانند از آن در کشورهای گوناگون استفاده کنند.

 

Related posts