قیمت ساندویچ پانل دست دوم

√ساندویچ پانل ها قابل شستشو بوده و از نظر بهداشتی بسیار مناسب می باشند. به همین دلیل استفاده از ساندویج پانل ها در اتاق تمیز بسیار مرسوم است. به علاوه مدت زمان استفاده از این سازهها نقش بسیار زیادی در استحکام و کارآیی آنها دارد کیفیت فومهای پلی اورتان در مقایسه با پلی استایرن بیشتر است. یکی از انواع محصولات پانل های سقفی و دیواری ساخته شده از دو رو کاغذ به ضخامت ۵ الی ۱۰ سانتی متر می باشد که برای عایق حرارتی در پشت بام ساختمان های مسکونی و صنعتی و کف سردخانه ها بسیار مناسب می باشد. حداکثر دمای عملکرد پلی اورتان 70 الی 80 درجه سانتی گراد است. فوم به کار برده شده در ساندویچ پانل پلی استایرن ماده ایست سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا که اولین بار توسط آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برای ساخت پل های شناور روی آب ساخته شد.فوم پلی استایرن یکی از فراورده های صنایع پتروشیمی بوده و شکل ظاهری آن از بلور های ریز تشکیل شده است که در مجاورت فشار و بخار منبسط می گردد.به علت ساختار سلولی بسته در بلوک های پلی استایرن یونولیت مقاومت خوبی در مقابل آب داشته و نیز در مقابل فساد پذیری و رشد باکتری از خود محافظت می نماید.امروزه با رشد و ترقی در صنعت ساخت و ساز ساندویچ پانل توانسته جایگاه ارزشمندی را برای خود به دست آورد.

پوشش سقف کلزیپ

ساندویچ پانل در زنجان به عنوان یکی از رایج ترین و پرفروش ترین انواع عایق حرارتی توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. انواع ساندویچ پانل ها از لحاظ رنگ ، رنگهای متنوعی دارند. پوشش سقف کلزیپ ساندویچ پانلها از هر لحاظ مقرون به صرفه هستند و هزینه های اضافی را در پروژه ها به شدت می کاهند . نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش سقف و دیوار بکار می رود را ساندویچ پانل می نامند که بهترین نوع فوم مصرفی از لحاظ عایق و بودن و از نظر استحکام در ساندویچ پانل سقفی فوم پلی یورتان می باشد. این نوع ساندویچ پانلها عایق حرارتی بالایی به شمار می آید. ساندویچ پانل دیواری یکی از عایق ترین مصالح ساختمانی می باشد که می تواند به جای آجر قرار گیرد.ساندویچ پانل دیواری دارای استحکام بسیار بالا و مقاوم در برابر پوسیدگی باشد.جنس ورق های در برگیرنده فوم پلی اورتان از جنس گالوانیزه، آلوزینک، استنلس استیل، آلومینیوم، مس، فایبر گلاس، گچ برگ و یا PVCمی باشد. ساندویچ پانل های سردخانه ای باید به صورت فاق و زبانه بهم متصل گردند به نحوی که مانند دیوار یکپارچه عمل نمایند.در این حالت انتقال گرد و غبار و هوا به حداقل می رسد.

 

ساندویچ پانل های سردخانه ای تولیدی شرکت ما بصورت فاق و زبانه دوبل به هم متصل می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که پس از چفت شدن در کنار هم به صورت یک دیوار یکپارچه عمل میکنند.همچنین درزگیری و چفت شدن هرچه بیشتر پانل ها، از قفل های پانلی ( force lock) استفاده مینماید.این قفل ها در دل ساندویچ پانل ها بصورت نر و ماده قرار داده شده و در هنگام نصب به هم چفت میشوند که این سیستم امکان عبور هوا را به حداقل ممکن میرساند. ساندویچ پانلهای پشم سنگ دارای مشخصات و دانسیته 100 تا 110 کیلوگرم بر متر مکعب است. این شرکت آمادگی کامل دارد با بهره مندی از مهندسین ، مشاوران ،طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص و ورزیده شروع به کارنموده و برای تمامی پروژه ها علاوه بر کنترل کیفی محصولات با بهره گیری از ابزار کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی وتحقیقاتی به تست و تطابق ویژگی های مصالح بکاررفته با استاندارد های ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان ارائه طرح های نو در زمینه تولید ومجری انواع پوشش های سوله و سازه می باشد.

پوشش سقف

علاوه بر این شما باید همیشه ایمن بمانید. به دلیل نصب سریع و آسان با هزینه کمتر نسبت به مصالح سنتی، تولید کاملا سفارشی و تنوع مواد به کار رفته و ابعاد، هزینه نگهداری پایین، طول عمر ساختمان و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از این محصول علاوه بر حفظ ویژگی های مثبت بسیار مقرون به صرفه می باشد. فوم داخل ساندویچ پانل نیز از جنس پلی یورتان با وزن مخصوص معادل ۲۵ تا ۶۰ کیلوگرم بر متر مکعب باشد. پوشش سقف ساندویچ پانل در دونوع سقفی و دیواری در ضخامت های مختلف بر حسب سفارش مشتری تولید می گردد.خرید و فروش ساندویچ پانل با توجه به نیاز مشتری صورت می گیرد. در مرحله بعد سلول های لانه زنبوری پرینت شده توسط دستگاه پرینتر سه بعدی به عنوان هسته مرکزی در بین این دو ورق آلومینیم قرار داده شد و مجددا بارگذاری انفجاری با همان شرایط قسمت قبل انجام شد و نتایج تاثیر هسته لانه زنبوری بر روی مقدار جابجایی مرکز ورق آلومینیوم جلو و پشت مورد بررسی قرار گرفت.

مطلب دیگر :   زیبایی و سلامت دندان با بلیچینگ،باندینگ،کامپوزیت و...

 

فوم پلی استایرن یا یونولیت یک پلیمر مصنوعی متشکل از مونرمر استایرن (نوعی ماده شیمایی) می باشد که اولین بار در سال 1839 توسط ادوارد سایمون کشف شد . اولین چالش در انجام پروژه های ساختمانی برای کارفرمایان تامین هزینه می باشد با توجه به این که در سال های اخیر شاهد رشد روز افزون قیمت مصالح سنتی بوده ایم معمولاً طرح های ساختمانی پس از چند سال با مشکل تامین بودجه مواجه می شوند. ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش دیوار بکار میرود را ساندویچ پانل دیواری مینامند. ساندویچ پانل خوزستان به قطعه یا ورقی که خاصیت عایق بودن در برابر انرژی و صدا را دارد گفته می شود که از یک لایه عایق با توجه به کاربرد آن می تواند شامل موادی مانند پلی اورتان، پشم شیشه، فوم، یونولیت، پلی استایرن، پشم سنگ و یا هر نوع عایق دیگری که قابلیت انعطاف داشته باشد استفاده کرد.که جنس این ورق ها که نازکتر از عایق است از نوع صوتی وحرارتی است که بین دو لایه رویی و بیرونی ساندویچ پانل قرار می گیرند.البته عایق درونی برای محکم بودن وحفظ بیشتر گرما و صدا کاربرد دارد.به همین دلیل نوع این عایق ها همانطور که گفته شد از نوع صوتی وحرارتی است.

زیپ پانل در تبریز

جنس ورقهای پوششی می تواند از ورق های گالوانیزه ساده یا رنگی ، آلومینیوم ساده یا رنگی،آلوزینک، فویل آلومینیوم و یا کاغذ کرافت باشد. ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری زیپ پانل در تبریز ساخته شده از یک رو با پوشش فلز و طرف دیگر از فویل آلومینیوم یا کاغذ بهترین مصالح برای جایگزینی با پشم شیشه و توری مرغی جهت پوشش روی ساختمان های صنعتی و انبارهای سوله می باشد و مورد استفاده دیگر این نوع پانل، پوشش روی دیوار های قدیمی یا آجری جهت نماسازی و عایق کاری برودتی و صوتی و یا سقف کاذب می باشد. عرض استاندارد ساندویچ پنل های سقفی 1/07 متر می باشد که 7 سانت آن بصورت اورلپ(همپوشانی با پانل های کناری) و 1/00 متر مفید کار و طول دلخواه(بنابه سفارش مشتری)می باشد. کارشناسان ما باتوجه به نوع سفارش و ابعاد در اسرع وقت قیمت روز را به شما … ساندویچ پانل های سقفی تولیدی شرکت ما موت با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکت های پیشین در ایران صورت گرفته ، طراحی مجدد گردید و با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بیشتر و آب بندی و درز بندی بهتر تولید میگردد ازاین رو ساندویچ پانل های شرکت ماموت با 5 گام تولید وعرضه میگردد .ساندویچ پنل های پنج گام ماموت دارای 1 متر عرض مفید و08/1متر غیر مفید (اورلب) می باشد.

 

بخش زیرین یا انتهای پیچ سرمته که جهت نصب و اجرای ساندویچ پانل استفاده می شود به شکل مته است که از طریق آن ساندویچ پانل را سوراخ می کند. یک نصاب ساندویچ پانل میتواند ساندویچ پانل سقفی – ساندویچ پانل دیواری – ساندویچ پانل سردخانه ای را به همراه فلاشینگ های آن نصب کند . رضایت نامه تحویل کار نصب ساندویچ پانل با شماره تلفن کارفرما جهت اطمینان بیشتر الزامیست.لیست نصابانی که در ادامه این وب سایت مشاهده میکنید تایید شده ما و دارای تجربه درخشان کافی میباشندو هر کدام دارای چندین نمونه کار موفق و بزرگ از پروژ ه های ملی هستند و از جمله شرکت های بنام ومعتبر تولید کننده ساندویچ پانل شرکت ماموت می باشد.نتایج انتخاب یک تیم نصاب غیر معتبر میتواند باعث خسارت مالی زیادی برای شما مشتریان گرامی شود اما نصابان معرفی شده تضمین عدم خرابی ساندویچ پانل و سازه با آببندی کامل و کیفیت عالی را به شما خواهند داد.

Related posts