قیمت دستگاه پیتزا زن اتوماتیک

ویژگی فرپیتزا

 

  • جنس فر های پیتزا اغلب از جنس فولاد ضد زنگ

  • برای تنظیم دقیق دما ترمومتر دیجیتالی استفاده شده

  • از قطع کن به منظور جلوگیری از مصرف گاز استفاده شده است

  • تنظیم تلورانس دما برای یکنواخت ماندن دمای پخت

  • از توری حمل بشقاب دارای جنس استیل

  • دارای چرخ برای سهولت جابه جایی

فر صندوقی پیتزا

فر پیتزا روماک ماشین ، دارای کیفیت پخت بسیار بالا و قیمت فر پیتزا بسیار مناسب در برابر قیمت فر پیتزا
خارجی ( فر پیتزا ایتالیایی ) می باشد.
فر پیتزا شرکت روماک ماشین در دو مدل تولید می گردد:
              – فر پیتزا با کنترل دیجیتالی
              – فر پیتزا با کنترل رابط مکانیکی
در مدل فر پیتزا با کنترل دیجیتالی دارای تنظیم دما تا 300 درجه سانتیگراد و تنظیم زمان و همچنین قابلیت
ذخیره 3 نوع برنامه را دارد که در این  نوع از فر پیتزا تونلی ، سیستم جرقه زن با الکترود و یون استفاده شده
است که استفاده از یون ، ضریب اطمینان دستگاه را بالا برده است.
در مدل فر پیتزا صندوقی پنل مکانیکی، دارای سیستم ترموکوپل و شمعک می باشد که استفاده از شیر
ترموکوپل دار امنیت شعله را تامین می کند.
جنس ورق داخل و بیرون دستگاه فر پیتزا تنوری ، استنلس استیل به ضخامت یک و نیم میل و ورق بیرون ضخامت یک میل می باشد که باعثت استحکام بالا در حرارت 300 درجه شده است. فر پیتزا طرح ایتالیایی شرکت روماک، دارای ظرفیت 12 بشقاب 23 سانتی می باشد که همچنین هم می توان پیتزا آمریکایی و هم پیتزا ایتالیایی پخت نمود. درون دستگاه فر پیتزا 3 عدد سنگ یک تیکه قرار دارد که باعث پخت پیتزا ایتالیایی می گردد و همچنین نوع ساخت دستگاه باعث پخت یک دست از زیر و روی پیتزا می گردد.

فر پیتزا ستون اصلی هر پیتزا فروشی و یکی از مهمترین دسته بندی تجهیزات پخت فست فود می باشد. می توان گفت هر شخصی که قصد راه اندازی یک فست فودی را دارد و به دنبال لوازم راه اندازی فست فود است، باید جهت بهبود فرایند کسب و کار خود، اقدام به تشکیل خط پخت پیتزا نیز نماید. اغلب دستگاه های پخت پیتزا، از برق یا گاز به عنوان انرژی برای تولید حرارت استفاده می کنند. بعضی فست فودی ها به جای فر از تنورهای آجری استفاده می نمایند.این تنورهای آجری، کفی پوشیده از سنگ و آجر نسوز دارند و دمای آنها  تا 800 درجه سانتی گراد بالا می رود.

بصورت کلی می توان گفت که دستگاه هاس پخت پیتزا به دو دسته کلی تقسیم می شود.

  1. فر پیتزا صندوقی
  2. فر پیتزا ریلی

 

فر پیتزای مناسب را خریداری کنید

برای انتخاب یک فر پخت پیتزای مناسب باید شرایط مختلفی را مد نظر قرار داد. از جمله این  شرایط مشخص بودن منوی پیتزا می باشد. این که شما قصد پخت چه نوع پیتزایی را دارید بسیار حائز اهمیت است. مسئله بعدی کیفیت اجناس و لوازم بکار رفته در فر می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که شما قرار است یکبار خرید نمایید پس سعی کنید بهترین را تهیه کنید. محصولی را خریداری کنید که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب باشد. داشتن تیم پشتیبان در زمانی که مشکلی برای تجهیزات شما بوجود می آید بسیار کارامد است.

 

 

انواع پیتزا صندوقی

 

  1. فر پیتزا یک طبقه 9بشقابه

  2. فر پیتزا کنترل مکانیک

  3. فر پیتزا با کنترل پنل دیجیتال

  4. فر پیتزا دو طبقه

فر پیتزا ریلی

 

از دستگاه فر ریلی پیتزا برای پخت سریع و راحت تر انواع پیتزا، سیب زمینی و هات داگ استفاده می شود و سرعت اماده کردن انواع پیتزا به طور حیرت آوری با این دستگاه افزایش می یابد . حرارت را به صورت یک نواخت در دستگاه فر پیتزا ریلی پخش می کند و پیتزاهای خوشمزه را آماده سرو می کند. و یکی از محبوب ترین دستگاه های به شمار می آید.

در رستوران ها و فست فودها جهت پخت سریع تر انواع پیتزا، هات داگ،هات کیک،انواع برگر، سیب زمینی و .. از فر ریلی پیتزا استفاده می شود. فرریلی پیتزا از جمله مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی است. با توجه به اینکه پیتزا در منوی هر رستورانی وجود دارد و طرفداران بسیاری نیز دارد بنابراین لازم است از تجهیزاتی استفاده شود تا بهترین عملکرد و بالاترین میزان رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

فر پیتزا در انواع مختلف ریلی، آجری یا تنوری ، سنگی ، گردون ، صندوقی در بازار عرضه شده است که کسب و کارها با توجه به نوع نیازشان انتخاب می نمایند. اما نوع ریلی، با توجه به سرعت آن به صرفه تر است و برای فست فود های با حجم بالا استفاده می گردد. انرژی مصرفی این نوع از فر برق و گاز است.

سیستم عملکرد فر ریلی به این صورت است که پیتزا بر روی غلتک قرار می گیرد، گرما به صورت یکسان به همه قسمت های پیتزا می رسد و در عرض 5 دقیقه پیتزا آماده می شود.

بیشترین مشتریان فر پیتزا ریلی، رستوران های زنجیره ای و بزرگ و کترینگ ها هستند.

فر ریلی علاوه بر حفظ طعم و بوی طبیعی غذا، کیفیت پخت کامل و یکنواخت محصول را به همراه دارد.

مشخصات فنی دستگاه فر ریلی پیتزا

اسکلت دستگاه ساخته شده از قوطی فولادی

بدنه دستگاه تماماً ساخته شده از ورق استنلس استیل خشدار به ضخامت 0/8 میلی متر

دارای ترمومتر دیجیتالی به منظور تنظیم دقیق دما

دارای قطع کن جهت جلوگیری از مصرف گاز

تنظیم تلورانس دما برای یکنواخت ماندن دمای پخت

دارای اینورتر تنظیم دور جهت پخت مطلوب پیتزا در کمترین زمان

مجهز به 3 عدد فن خنک کننده جهت تابلو برق ، موتور و گیربکس

توری حمل بشقاب از جنس استیل

دارای چرخ به منظور جابجایی آسانتر

مجهز به سیستم تنظیم حرارت

مصرف انرژی (سوخت و برق) بسیار کم ، بدون هیچگونه آلایندگی محیطی.

طراحی و ساختار شکیل و زیبا

قیمت فر پیتزا
قیمت فر ریلی پیتزا

با توجه به اینکه فر پیتزا انواع مختلفی دارد و لازم است متناسب با نوع کار و میزان بودجه فرد انتخاب شود، قیمت آن نیز متفاوت می باشد. قیمت نوع فر با توجه به مدل، مشخصات و تجهیزات آن متفاوت است.

جهت دریافت مشخصات کامل و قیمت انواع دستگاه فر پیتزا می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای فر پیتزا ریلی
ظرفیت بالاتر و بیشتر پخت پیتزا

سرعت بالای آماده شدن

عدم نیاز به پرسنل ماهر

امکان هماهنگ سازی سرعت و دما بصورت جداگانه

پخت یکنواخت تمام پیتزاهای داخل فر

فر پیتزا تنوری یا آجری

سنتی ترین روش طبخ غذا استفاده از تنورهای آجری است. برخی از آشپز ها از این نوع فر استفاده می کنند تا بتوانند کنترل دقیق تری بر روی روند پخت داشته باشند . هم چنین می توانند با توجه به سلیقه مشتریان فرآیند پخت را تعیین نمایند.

فر پیتزا گردون

فرهای گردونی که در برخی از تجهیزات فست فود مشاهده می شود نمونه کوچک شده فرهای گردون نانوایی هاست. طعم خاصی که این نوع فر به پیتزا می دهد مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به پیتزا می باشد.

فر پیتزا صندوقی 

پخت پیتزا در انواع فرهای صندوقی حسی نوستالژی ایجاد می نماید. از این نوع فر علاوه بر پیتزا برای پخت انواع ساندویچ ها و برگرها استفاده می شود.

فر پیتزا پز خانگی | فر مخصوص پیتزا خانگی

این فر علاوه بر اینکه فضای کمتری را نسبت به سایر فر ها اشغال می کند ، می تواند به شما کمک کند تا 4 عدد قالب 23 سانتی متری پیتزا را به صورت همزمان بپزید. شما میتوانید علاوه بر پیتزا کیک ، سیب زمینی تنوری ، لازانیا و انواع غذا های تنوری را در این فر خانگی به پخت برسانید .

این محصول نمونه خانگی فر های صنعتی مورد استفاده در فست فود و ساندویچی ها میباشد پس با استفاده از این فر چهار بشقاب میتوانید پیتزا یا هر غذای دیگری را در حد یک فست فودی آماده کنید .

پیتزا پز گازی | فر پیتزا کوچک خانگی

درب شیشه ای تعبیه شده بر روی فر باعث میشود تا شما به عنوان یک آشپز مبتدی بتوانید انواع غذا ها را داخل فر صندوقی به پخت کامل برسانید و داخل فر را هنگام پخت مشاهده کنید علاوه بر آن امکان نصب درجه نشان دهنده حرارت نیز با سفارش مشتری وجود دارد تا شما از دمای داخلی نیز اطلاع داشته باشید .

مطلب دیگر :   بهترین تفریحات آبی در تور کیش

قیمت فر خانگی | قیمت روز فر پیتزا خانگی

ما برای شما قیمت های بروز ارائه میدهیم تا با خیالی راحت بتوانید خرید خود را ثبت کنید البته قیمت ها به دلیل تغییرات قیمت متریال به کار رفته ثابت نمی باشند و به همین منظور کارشناسان ما جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش فر صندوقی و استعلام قیمت فر صندوقی پیتزا در خدمت شما هستند.

 

انواع فر پیتزا خانگی | فر سنگی خانگی

فر های صندوقی انواع مختلفی دارند و امکان سفارشی سازی این فر ها برای مشتریان وجود دارد از نقاط قوت این فر ها میتوان به قیمت اقتصادی ، سوخت گازی ، بدنه استیل ، جاگیری فضای کم ، استفاده آسان ، درب شیشه ای نشکن ، دوام بالا و عدم استفاده از سیستم برقی داخل فر اشاره کرد .

فر تنوری 9 بشقاب پیتزا | فر صندوقی 9 تایی

علاوه بر اینکه فضای کمتری را نسبت به سایر فر ها اشغال می کند ، می تواند به شما کمک کند تا 9 عدد پیتزا را به صورت همزمان بپزید.
با توجه به نیازهای بازار، صنف های رستوران، فست فود و سایر آشپزخانه هایی که در آن ها پیتزا و غذاهای تنوری سرو می شود، این گزینه بسیار مناسب است و آن را می توان در اندازه دلخواه سفارش و تهیه کنید.

لازم به ذکر است که قسمت جداره بیرونی این دستگاه عایق بندی شده توسط پشم شیشه است تا جلوی اتلاف و هدر رفتن  گرما گرفته شود. این دستگاه دارای دستگیره‌ های نسوز نیز می باشند. مشتریان عزیز خوش ذوق ما با این فر پیتزا توانسته اند کیک و حتی شیرینی پخت نیز پخت کنند.

 

انواع فر پیتزا 9 بشقاب | فر پیتزا دو طبقه | فر پیتزا یک طبقه

ابتدا نوع فر صندوقی پیتزا که معمولا بر اساس تعداد پیتزا تعیین می شود را انتخاب کنید و سپس با بررسی متریال به کار رفته در ساخت فر پیتزا و کیفیت ساخت فر پیتزا می توانید از قیمت فر پیتزا اطلاع پیدا کنید که البته برای این امر کارشناسان ما شما را راهنمایی و همراهی خواهند کرد. متاسفانه یکی از مشکلات در زمینه استعلام قیمت عدم همخوانی مشخصات گفته شده از سوی فروشندگان متفرقه فر صندوقی با مشخصات خود فر است.

قیمت فر صندوقی 9 بشقاب | قیمت فر پیتزا نه بشقابه

قیمت ها به دلیل تغییرات متریال به کار رفته ثابت نمی باشد و به همین منظور کارشناسان ما جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش فر صندوقی و استعلام قیمت فر صندوقی پیتزا در خدمت شما هستند.

مزایای فر های صندوقی

  1. امکان پخت بصورت تنوری سنگی (بدون نیاز به ظرف پیتزا)
  2. عدم استفاده از سیستم مکانیکی و الکترو موتور
  3. پخت بهتر پیتزا نسبت به فر ریلی به دلیل خشک نشدن پنیر پیتزا
  4. پخت دلخواه متناسب با سلیقه آشپز
  5. قیمت مناسب تر
  6. تعمیر و نگهداری آسان تر
  7. شست و شو و تمیز کردن راحت تر

شناخت فر پیتزا ریلی

این روز ها کیفیت حرف اول را در حوضه رقابتی فست فود میزند ، شما برای افزایش کیفیت غذا هایتان علاوه بر استفاده از مواد اولبه مرغوب باید به فکر دستگاه های پیشرفته نیز باشید . یکی از این دستگاه ها که از کیفیت بالایی در پخت پیتزا برخوردار است فر پیتزا ریلی دهنه 70 – DG1000 میباشد این فر میتواند در یک ساعت 100 عدد پیتزا را برایتان با کیفیت عالی به پخت برساند .

در ادامه به آموزش کار با فر ریلی دهنه 70 و معرفی ویژگی و قیمت آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید…

انواع فر های ریلی 70 سانتی

فر های پیتزا ریلی از نظر اندازه دهانه ورودی به دو دسته 50 سانتی و 70 سانتی تقسیم میشوند ، اگر فست فود شما از فروش بالایی برخوردار باشد یا مراجعه کننده زیادی داشتید باید به خرید فر پیتزا ریلی سه ردیفه دهنه هفتاد فکر کنید این فر پیتزا ظرفیت بالایی نسبت به مدل های پنجاه سانتی دارد .

لازم به ذکر است که متریال مورد استفاده در هردو فر های ریلی 50 و 70 سانتی یکسان بوده و فقط از نظر ظرفیتی با یکدیگر متفاوت میباشند .

ویژگی های فر پیتزا دهنه 70 سه ردیفه

فر ریلی DG1000 با اندازه دهنه 70 سانتی میتواند 100 عدد پیتزای تکنفره را در عرض یکساعت به پخت برساند شما برای استفاده از این فر کافیست تاپینگ پیتزا را آماده کرده و همراه با قالب داخل دستگاه قرار دهید و از قسمت خروجی پس از گذشت زمان معین پیتزایتان را تحویل بگیرید . شما با استفاده از فر پیتزا ریلی دهنه 70 دیگر شاهد سوختگی یا خام بودن پیتزا هایتان نخواهید بود زیرا که ریل متحرک که در درون دستگاه نصب شده بدون توقف پیتزا را به سمت بیرون هدایت میکند از طرفی برخورد حرارت از بالا و پایین به صورت غیر مستقیم باعث پختگی کامل و یکنواخت پیتزا های شما خواهد شد .

شما علاوه بر پیتزا میتوانید غذا های دیگری مثل سیب زمینی پنیری ، لازانیا ، کته برنج و انواع غذا های تنوری را آماده کنید ، علاوه بر آن میتوانید به کمک دریچه کنسلی که در بغل دستگاه تعبیه شده غذا های نیم پز تنوری را هم داخل دستگاه قرار داده و از طریق این دریچه شیشه ای آنرا زودتر از زمان تعیین شده خارج کنید .

قیمت فر ریلی پیتزا دهنه 70 موتور بغل

قیمت فر پیتزا ریلی 70 همانطور که اشاره شد به دلیل افزایش ظرفیت و بازدهی قیمتی بالاتر از فر های 50 سانتی دارد . قیمت فر پیتزا ریلی 70 سانتی در بازار امروز دچار نوسانات بسیاری میباشد و یکی از مشکلات مشتریان برای خرید و فروش فر ریلی همین نبود قیمت ثابت در بازار است.

فر پیتزا صندوقی 12 بشقاب دو طبقه مناسب کسب و کار های بزرگ برای پخت غذا های تنوری مانند پیتزا ، سیب زمینی ، لازانیا و …

ویژگی ها:

جنس بدنه استیل پنج دهم خشدار

دارای شمعک

جا گیری فضای کم

دو جداره

حرارت از کف

عدم هدر رفتن گرمای تولید شده

آجر نسوز برای انتقال حرارت یکنواخت

فر پیتزا صندوقی 12 بشقاب دو طبقه | فر پیتزا صندوقی دو طبقه 12 بشقاب

فر های صندوقی که نوع صنعتی ماکرویو های خانگی میباشد و برخلاف نمومنه های خانگی کیفیت پخت و دوام بالایی دارند. این فر ها به شما این امکان را میدهند که یک فهرستی از پیتزا ها که فروش بالایی در فست فود را دارند به منوی خود اضافه کرده و به درآمد خوبی تنها از طریق فروش پیتزا برسید.
نوع سوخت فر های صندوقی گازی بوده و عایق بندی مناسبی جهت حفظ حرارت تولید شده را دارا میباشد و حرارت آن از کف بوده و با آجر های نسوزی که داخل فر ها گذاشته شده حرارت به صورت غیر مستقیم به پیتزا ها میرسد و باعث پخت رویه و زیره پیتزا ها میشود.

فر تنوری 12 بشقاب پیتزا | فر دو طبقه 12 تایی

علاوه بر اینکه فضای کمتری را نسبت به سایر فر ها اشغال می کند ، می تواند به شما کمک کند تا 12 عدد پیتزا را به صورت همزمان بپزید.
با توجه به نیازهای بازار، صنف های رستوران، فست فود و سایر آشپزخانه هایی که در آن ها پیتزا و غذاهای تنوری سرو می شود، این گزینه بسیار مناسب است و آن را می توان در اندازه دلخواه سفارش و تهیه کنید.

لازم به ذکر است که قسمت جداره بیرونی این دستگاه عایق بندی شده توسط پشم شیشه است تا جلوی اتلاف و هدر رفتن  گرما گرفته شود. این دستگاه دارای دستگیره‌ های نسوز نیز می باشند. مشتریان عزیز خوش ذوق ما با این فر پیتزا توانسته اند کیک و حتی شیرینی پخت نیز پخت کنند.

خرید فر ریلی تنوری

Related posts