همه آنچیزی که در مورد خدمات چاپ و طراحی تبلیغات باید بدانید

هزینه و قیمت لیبل متالایز دورصاف :

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب و برجسته بودن به صورت همزمان می باشد.
راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی دورصاف

کارت ویزیت سوسماری ۸٫۵x4.8 دورصاف

قدرت اولین برداشت

( طبیعی است در صورتی سفارش چاپی شما بعد از ساعت ۱۷ آماده بشود در لیست بعدی نوبت ارسال قرار خواهد گرفت. در صورت درخواست ارسال خارج از این تایم می بایست با روش های دیگری که طبیعتا هزینه آن بالاتر خواهد بود ارسال گردد که هزینه آن با شما خواهد یود . )

نوع کاغذ چاپ : سیلک

چاپ پدموس2022-05-13T08:16:11+04:30

برای چاپ سربرگ فوری و بخصوص داشتن یک سربرگ ارزان اصلا توصیه نمی شود سربرگ خودتان را به یک شکل خاصی تبدیل بکنید. مصارف اصلی این کار در چاپ کارت ویزیت و یا چاپ لیبل می باشد که معمولا در شکل خاصی تولید می شود ولی در چاپ سربرگ اصلا توصیه به ایجاد سربرگ در شکل خاص نیست زیرا این کار هم هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند و هم کارایی اصلی سربرگ از شما گرفته می شود.
اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.

مشخصات چاپ تراکت گلاسه ۱۷۰ گرم سایز A6 :

کاغذ مخصوص (کاغذ لیبلی )

فایل یووی (موضعی) پشت کارت ویزیت

جنس پارچه تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.
سفارش افست مطابق مطلب “محاسبه زمان تحویل افست” ثبت و پیگیری می شود.
نیازی نیست برای تهیه‌ی هدیه خاص بیش از حد هزینه کنید و یک هدیه‌ی گران‌قیمت بخرید. بیشتر خانم‌ها به گران بودن هدیه توجهی نمی‌کنند و فقط همین که با دادن هدیه به آن‌ها نشان دهید به فکرشان هستید، برایشان کافی است. به این موضوع توجه داشته باشید که بعضی از خانم‌ها با دریافت هدیه‌های لاکچری و گران‌قیمت، به جای خوشحال شدن، عصبانی می‌شوند، چون فکر می‌کنند هزینه کردن زیاد برای هدیه غیرضروری است و می‌توان این هزینه را در جایی که اولویت دارد، خرج کرد. پس به دنبال یک هدیه بسیار گران قیمت و لاکچری نکنید.

خدمات: یووی موضعی

چاپ بروشور ها برروی کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم در ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژی که امکان ثبت سفارش دارد ۲۰۰۰ عدد می باشد.
تیشرت ملانژ مشابه تیشرت اسپان دارای ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد نخ پنبه می باشد و دارای بافت صددرصدی پنبه ای و یا نخی نمی باشد و همین امر سبب شده که روی این جنس تیشرت بتوان به صورت مستقیم چاپ کرد. چاپ روی تیشرت ملانژ نیر به صورت فول رنگی و مستقیم میسر است.
دومین موردی که به راحتی می تواند انتخاب و سفارش بدهید چاپ لیوان می باشد که در این مورد شما براساس تنوع لیوان هایی که در چاپ نفیس وجود دارد می توانید یک لیوان را انتخاب و عکس دلخواه خودتان را برروی لیوان چاپ بکنید. این عکس می تواند شامل عکس یادگاری شما در یک مسافرت و یا یک QR code می تواند باشد که متن و ویس صدای شما با اسکن از روی لیوان می توانید سفارش بدهید.
چاپ فنجان سفید و یا حرارتی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار می باشد. فنجان های سفید سرامیکی که وضوح و درخشندگی همیشگی خود را دارند و فنجان های جادویی که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش ، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.
با تمام صحبت هایی که در مورد اهمیت بازاریابی صحیح محصول یا خدمات انجام شده است ، مهم این است که از با ارزش ترین کالای تبلیغاتی در دنیای تکنولوژی غافل نشویم. همان اندازه که آن آگهی تبلیغاتی با ظاهر زیبا توجه شما را برای یک محصول تبلیغاتی جلب می کند ، یک کارت ویزیت طراحی شده زیبا و خاص هم همان کار را برای تصویر حرفه ای و هم به طور کلی شغل شما انجام دهد. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال و اینکه چرا به کارت ویزیت نیاز داریم نکاتی را برای شما بیان بکنیم.

ثبت سفارش آنلاین سویشرت هودی ملانژ

چاپ روی لیوان برفکی شفاف به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی لیوان بدهد.
سایز بندی تیشرت سفید پنبه ای
بسیاری از شرکت ها شماره ثبت یا سهامی خام و عام و یا آدرس سایت و یا آدرس ایمیل آنها بسیار مهم و کلیدی می باشد که هر شخصی که قصد طراحی سربرگ را دارد هر یک از این مواردی که برای آن سازمان حیاتی می باشد در طراحی سربرگ خود بگنجانند. حالا محل قرار گیری آن به خود طراح و اهمیت آن بستگی دارد.

انواع کاغذ دیواری اختصاصی

استفاده از چاپ سربرگ برای نامه های اداری بعنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند در در عرصه تجارت کاربرد دارد. به محض باز کردن یک نامه توسط مخاطبین شما اولین چیزی که مشتریان شما با آن روبرو می شوند لوگو و مشخصات سازمانی شما می باشد. این به آن معنا می باشد که شما هربار نامه ای را که ارسال می کنید مارک تجاری خودتان را بازاریابی می کنید و یک ابزار مهم بازاریابی برای شما محاسبه می شود.
اطمینان حاصل کنید که همه تصاویر بکار رفته در چاپ بنر مربوط به محصول یا سرویس ارائه دهنده شرکت شما می باشد. با استفاده از یکسری تصاویری ببیننده را جذب کنید که به وب سایت شما مراجعه کند.
در این مرحله با استفاده از ابزار Gaussian Blur آن سایه را تار بکنید.
در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد طرح بطور کامل برروی لیوان فیکس شد دمای اتوی خودتون را به بالاترین حالتش تنظیم بکنید. سپس به آرامی برروی تمام قسمت های طرح را بکشید و این کار رو به مدت ۱۰ دقیقه ادامه بدید دقت داشته باشید برروی تمام قسمت های لیوان کشیده شده باشد.

مطلب دیگر :   راهنمای دریافت پلمپ دفاتر 1400 و 1401
چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم

در سخنرانی ها چاپ لیوان کاغذی می تواند بسیار بر متن سخنرانی و تاثیرپذری مخاطبین شما نسبت به متن سخنرانی شما بگذارد. وجود لیوان کاغذی اختصاصی در حین سخنرانی شما به اندازه چاپ کارت ویزیت و یا چاپ تراکت و … که مشخصات شما در آن می باشد اهمیت بالاتری خواهد داشت و این اهمیت انقدر زیاد می باشد که متن سخنرانی شما تاثیرگذاری بیشتری برروی مخاطب بگذارد.

پاکت A4 کرافت 80 گرم

درخواست نی و بست

انتخاب یک چاپخانه بسیار خوب نیز به نوبه خودش بسیار می تواند به طراحی شما کمک کرده باشد زیرا اگر طراحی شما بسیار عالی باشد ولی چاپ از کیفیت بسیار خوبی برخودار نباشد ممکن است طراحی شما زیاد دیده نشود پس سعی کنید در طراحی و چاپ بنر خود بسیار دقت کنید که بتوانید نهایت بهره برداری در خصوص چاپ بنر برده باشید.

خدمات تکمیلی: طلاکوب

چاپ کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد
یکی از اصلی ترین ابزار هایی که شما باید برای تبلیغات خود در سطح نمایشگاه استفاده بکنید چاپ تراکت می باشد که باید حتما در زمان برگزاری نمایشگاه یکسری برای خودتان چاپ و توزیع بکنید. چاپ تراکت خدمات و کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد را می توانید به دیگران بیان و معرفی بکند. چاپ کارت ویزیت هم یکی از اصلی ترین ابزار برای پرزنت و معرفی خود به دیگران می باشد که باید حتما در هر نمایشگاهی از آن استفاده بشود. چاپ کارت ویزیت معرف شما و کسب و کار شما می باشد در نتیجه در تولید و چاپ آن باید نهایت دقت را داشته باشید.
پاکت A4 گلاسه 135 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.
چاپ پرچم تشریفات ساحلی بادبانی در مجموعه ما ، با 2 پایه میله گرانول و پایه فلزی ارائه می شود که طبیعتا پایه فلزی به دلیل استفاده از فلز بیشتر مقداری گرانتر می باشد.
هزینه و قیمت کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون متالیک :
راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب
این پرچم ها معمولا از یک طرف به اصطلاح لوپ می خورد که بتوان چوب و یا میله را از داخل آن رد کرد تا بتوان از ان استفاده کرد. همه پرچم هایی که در ارتش های دنیا در هنگام سرود ملی شان به اهتزاز در میاد به آن پرچم اهتزار گفته میشود که از این نوع پرچم ها می باشد

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور گلاسه 170 گرم

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی از محصول پرمصرف رستورانی می باشد و به لیوان های کوکا کولایی معروف می باشد که در ما به صورت اختصاصی با بالاترین کیفیت چاپ و در اختیار مشتریان گرامی مرکز قرار خواهد گرفت.
چاپ تراکت ارزان یک فرصت عالی مناسب برای تبلیغات هر سازمان می باشد. چاپ و طراحی و سپس توزیع تراکت نیازمند یک بودجه محدودی به نسبت سایر روش های بازاریابی می باشد و نتایج قابل قبولی هم نسبت به سایر روش های بازاریابی خواهد داشت کافی است شما مکان مناسب برای امر بازاریابی خودتان را مشخص بکنید.
در دنیای امروز که اغلب بر بازاریابی دیجیتال تأکید می شود، مهم است که قدرت روش های بازاریابی سنتی را فراموش نکنیم. اگر می خواهید توجه فوری مخاطبان محلی را به خود جلب کنید، داشتن یک پرچم تبلیغاتی می تواند ابزار بسیار مناسبی برای جذب مخاطب باشد.
چاپ پرچم رومیزی ساتن ریشه دار ، همانطور که قطعا در سطح شهر مشاهده کرده اید ، همین پرچم رومیزی با ریشه های رنگی و معمولا با پایه سنگی و میله استیل براق می باشد.
چاپ کارت ویزیت در دوران امروز ما یکی از ضروریات هر کسب کاری است. قطعا یک کارت ویزیت لوکس و زیبا می تواند نمایانگر پرستیژ کاری و اهمیت کار شما باشد. پس اگر شما هم به دنبال چاپ یک کارت ویزیت لوکس و زیبا و یا یک کارت ویزیت ساده و در عین حال زیبا می باشید ، در تمام این موارد ما با داشتن سالها تخصص در حوزه چاپ افست و چاپ کارت ویزیت در کنار شماست تا زیباترین و در عین حال با کیفیت ترین کارت ها را در اختیار شما بزرگواران به صورت کاملا آنلاین و با ارزان ترین قیمت در مرکز چاپ کشور قرار دهد.

روش چاپ : مستقیم دیچیتالی

لیبل شیشه ای برش اختصاصی

نوع یقه: یقه دار دو دکمه

مشخصات چاپ لیبل متالایز دورصاف :

مشخصات کلی لیوان اکلیلی

مشخصات چاپ بروشور تحریر ۸۰ گرم سایز گسترده A3 :
کیفیت و ماندگاری چاپ روی لیوان قاشق دار رنگی
انواع سایز های قابل چاپ بروشور لوکس گلاسه 300 گرم

هزینه فاکتور سایز A5 کاربن لس :

چاپ لیبل متالایز دور صاف

انواع سایز های قابل چاپ پاکت تحریر ۱۰۰ گرم

چاپ پرچم تشریفات لمینت ، از زیباترین و خوش فرم ترین سری از مجموعه پرچم های تشریفات موجود در بازار می باشد. پرچم تشریفات لمینت به دلیل اینکه در پشت پرچم یک طلق محکم قرار دارد بسیار خوش فرم دیده می شود و حالت شل بودن پرچم های تشریفات ساتنی را ندارد.
شرکت های بزرگ، به ویژه برندهای چند ملیتی، برنامه های وفاداری گسترده دارند.بسیاری از شرکت ها یک کارت اعتباری برای برای مشتریان خود تولید می کنند که به ازای هر خرید که از کالا و یا خدمات آنها انجام می دهید کارت اعتباری مشتریان را شارژ می کنند و این باعث می شود مشتریان برای خرید مجدد به آن کسب و کار مراجعه بکنند.
ما به عنوان مصرف کننده به محض ورود به مراکز خرید مثل فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها اولین چیزی که به چشم ما می آید بسته به مصرف و نیازی که داریم انتخاب میکنیم و ممکنه اصلا به برچسب و نوشته های ریزی که برروی این بسته بندی قید شده است اصلا توجه نکنیم و به نوعی اصلا اهمیت ندهیم که چه مطالبی برروی آن نوشته شده است. ولی بسیاری از افراد مطالب مندرج برروی محصولات را به دلیلی که در پایین برای شما قید خواهیم کرد بیان میکنیم و سعی میکنیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان بکنیم.
کاغذ لاستر انعکاس نور در آنها اتفاق نمی افتد و بافت های ماسه ای دارند و کنتراست رنگی بسیار خوبی در این نوع کاغذها بوجود می آید و برای کارهای مشکی و تیره جلوه بسیار زیادی به آن بخشیده می شود. ماندگاری این نوع کاغذها به نسبت قیمت ها آنها بسیار بالا می باشد و در ایران بسیار کاربرد دارد.

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5

 

بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A4

Related posts