پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه سبک رهبری توانمند ساز مدیریت …

سرمد، زهره، بازرگان، عباس، و حجازی، الهه. (۱۳۸۱). روش تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
سکاران، اوما. (۱۳۸۱). روش تحقیق در مدیریت. (ترجمه محمد صائبی ). چاپ اول. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
سنجقی. محمد ابراهیم. (۱۳۸۰). تحلیلی بر ماهیت و ابعاد رهبری تحول آفرین. فصلنامه علمی پژوهشی علوم انسانی دانشگاه الزهرا، سال یازدهم، شماره ۳۷ و ۳۸٫
سید جوادین، رضا. (۱۳۸۳). مروری جامع بر نظریه های مدیریت و سازمان. تهران: نگاه دانش.
غیاثوند، احمد. (۱۳۹۰). کاربرد نرم افزار SPSS در تحلیل داده ها. تهران: لویه.
قاسمی، بهروز. (۱۳۹۰). مدیریت رفتار سازمانی. تهران: انتشارات سپاهان، ۴۷۷-۴۳۸٫
لوتانز، فرد. (۱۳۷۴). رفتار سازمانی. (ترجمه غلامعلی سرمد). جلد دوم، تهران: موسسه ی بانکداری ایران، چاپ اول.
محمدی مقدم، یوسف. (۱۳۹۰). الگوی مدیریت دانش انتظامی در سازمان ناجا. رساله دکتری رشته مدیریت دولتی (گرایش منابع انسانی)، استاد راهنما: دکتر وجه الله قربانی زاده، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
مورهد، جی و گریفین، آر. (۱۳۷۵). رفتار سازمانی. (ترجمه سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده). تهران :انتشارات مروارید، چاپ دوم.
موغلی، علیرضا. (۱۳۸۱). رساله دکتری رهبری تحول آفرین در سازمان های اداری ایران. دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
مؤمنی، منصور. (۱۳۸۶). تحلیل آماری با استفاده از SPSS. تهران: نشر کتاب.
منابع لاتین
Abdullah, R., Selamat, M.h., Sahibudin, S., and Alias, R.A. (2005). A Framework For Knowledge Management System. Journal of Knowledge Mnagement. Available at: http://www.tlainc.com/article83.htm.March 2005.
Ali, N., Ali, Babar, M.A., and Bangash, S.A. (2011). Relationship between leadership styles and organizational commitment among medical representative of national and multinational pharmaceuticals companies. interdisciplinary Journal contemporary Research in Buiseness,2(10), 529-524.
Allameh, S.M., Zare, S., and Davoodi, R. (2011). Examining The Impact of KM Enobers on knowledge management processes, procedia computer science, 3, 1211-1223.
Almarabeh,T., Abuali, A., Alsharrab, S., and Lasassmeh, A.A.(2009). Value Chain Model Knowledge Management. International Journal of Recent Trends in engineering, 2(2), 196-198.
Andersen, A., and The American Productivity and Quality Center(APQC). (1996). The Knowledge Management Assessment Tools: External Bnchmarking version.
Antonakis, J., Ciancioli, T.A., and strenberg, R. (2004). Leadership: past, present, Future the Nature of leadership. Prentice Hall.
Atwood, A.M., Mora, W.J. and Kaplan, w.A.(2010). Learning to load : evaluating leadership and organizational learing. leadership & organizational Development Journal , 31(7), 576-595.
Aujiranpongpan, s., Vadhanasindhu, p., Chandrachai, A., and Cooparat, P. (2010).indicators of knowledge management Capability for KM effectiveness. The Journal of information and knowledge management system, 40(2),183-203.
Bagler, R., Caspi, A.,and Roccas, S.(2013). Transformational and Passive leadership: An initial investigation of university instructors as leaders in a virtual learning environmemnt. Educational management Administration and leadership, published on line 12 April 2013 available at: http:// ema. Sagepub.com. content / early / 2013/04/12.
Barron, T. (2000). The merging of E-learning & knowledge management. published by American society of Training & Development. Alexandria, VA.
Bass, B.M., Riggo, R.E.(2006). Transformational Leadership Lawrence Erlbaum Associates, Inc.,Publisher,London.
Bass, B.M. (1990).Bass & stogill’s hand book of leadership(3th Ed).Theory Research and managerial applications, New York: Free Press.
Beckman, T.J. (1997). Expert system applications: desiging innovative business systems through reengineering. Handbook on expert systems. CRC press.
In Lie bowitz.
Beckman, T.J. (1999).The current state of knowledge management. In The Knowledge Management Handbook, Liebowitz, CRC Press.
Brayant, S.E. (2003). The role of Transformational and Transactional Leadership on creating: Sharing exploiting organizational knowledge. The Journal of leadership and organizational study,9(4).
Bruce Ho, C.T., Hsu, S.F., and oh, K.B. (2009). knowledge sharing : game and reasoned action perspectives. industrial management & Data systems, 109(9), 1211-1230.
Bushra, F., usman, A., and Naceed, A. (2011). Effect of Transformational Leadership on employee’s job satisfaction and organizational commitment in Banking sector of Lahore (Pakistan). International Journal of Business and social Science, 2(18), 261-267.
Carlos, J., Rivera, A.(2011). Las Comunidades De Practica Y La Gestion Del Conocimiento.Un Studio Desciptivo. Revista internacional Administraction & Finanzas, Volumen 4, Numero1.
Chait, L. (1999). creating a successful knowledge management system. The journal of Business strategy, 23.
Chen, M.J., Huang, M., and Cheng,Y.C. (2009). Measuring knowledge management performance using a competitive perspective. Expert systems with applications, 36, 8449-8459.
Cheung, M. and wong, C.S. (2011). Transformational leadership, leader support and employee creativity. leadership and organization development journal, 32(7), 656-672.
Chinying lang, J. (2001). Managerial concerns in knowledge management. Journal of knowledge management, 5(1), 43-59.
ChristensenP. (۲۰۰۷). Knowledge sharingMoving away from the obsession with best practices. Journal of Knowledge Management, 11(1), 36-47.
Chuang, Ch., Jackson, S., and Jiang,Y. (2013). Can Knowledge-intensive Teamwork Be Managed? Examining The roles of HRM System, Leadership and Tacit Knowledge. Journal of Management, Pubiished online 13March2013. http://jom, sagepub.com / content /early 2013.
Danaeefard, H., and selseleh, M. (2010). Measuring knowledge management cycle: Evidence from Iran. European journal of scientific Research, 41(2) , 297-309.

این مطلب را هم بخوانید :  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه سبک رهبری توانمند ...