پایان نامه انتخابات ریاست جمهوری و وسایل ارتباط جمعی

دانلود پایان نامه

شاکری، مجتبی. (1384) . ” رسانه‌های جمعی و انتخابات ریاست جمهوری ” ، مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما. قم
شایان‌مهر، علیرضا . (1377 ) .”دائرهالمعارف تطبیقی علوم اجتماعی” ، کیهان. تهران . چاپ اوّل
شیخی ،غفور . بررسی های علوم اجتماعی ، مباحث پژوهشگری
کایلی، پل و لیتزا، یانتس.(1380 ) . “نشانه‌شناسی” ، محمد نبوی، ، شیرازه. تهران . چاپ اول
کریپندورف ، کلوس . (1390 ) . ” تحلیل محتوا : مبانی روش شناسی ” ، هوشنگ نایبی ، نشرنی
گیرو، پی‌یر. (1383) .” نشانه‌شناسی”، محمد نبوی، نشرآگه .تهران. چاپ دوّم،
لازار، ژودیت. (1385) . ” افکار عمومی ” ، مرتضی کتبی، نشر نی . تهران
مارشال ، کاترین ؛ راس من ،گرچن ب . (1377) . ” روش تحقیق کیفی ” ، علی پارسیان؛ محمد اعرابی ، دفتر پژوهشهای فرهنگی . تهران
مک کوایل، دنیس. (1385) .” وسایل ارتباط جمعی”، پرویز اجلالی، دفتر مطالعه و توسعه رسانه ها.تهران 1385
مهرداد ، هرمز . (1380) . ” مقدمه ای بر نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی ” ، موسسه فرهنگی پژوهشی فاران . چاپ اول
میرزایی ، خلیل. (1388). ” پژوهش و پژوهشگری نامه نویسی ” ، انتشارات جامعه شناسان. تهران
منابع اینترنتی :
اسحاقی ، جعفر . سایت روزنامه اعتماد
پایگاه اطلاع رسانی شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
حیدری، مجید . (1387) . وبلاگ پنجره ای رو به فردا
صحرایی ، فردین . (1389) . وبلاگ ارتباطات نو
محمدی . (1390) . وبلاگ جهان ارتباطات
وب سایت فردا نیوز
وبلاگ دید و بازدید اجتماعی . (1388)
ویکی پدیا ( دانشنامه آزاد )
ضمائم
1- بخشهای خبری 14 و21 شبکه یک سیما