دانلود پایان نامه ارشد درمورد استراتژی بازاریابی و بازاریابی مستقیم

دانلود پایان نامه

1-13-5-2 ) تعریف عملیاتی :


هرگونه خرید و فروش کالاها ، خدمات یا اطلاعات از طریق هرگونه ابزار الکترونیکی از جمله رایانه ، تلفن ، موبایل ، اینترنت ، فکس ، پیامک و ….
1-13-6 ) آمیخته بازاریابی :
1-13-6-1 ) تعریف نظری :
مک کارتی چهار عنصر آمیخته بازاریابی را محصول ، قیمت ، ترفیع و توزیع برشمرده .
1-13-7 ) آمیخته محصول :
1-13-7-1 ) تعریف نظری :
مک کارتی مباحثی نظیر نام تجاری ، بسته بندی ، ضمانت نامه و خدمات را آمیخته محصول میداند .
1-13-8 ) آمیخته قیمت :
1-13-8-1 ) تعریف نظری :
مک کارتی مباحثی نظیر انواع تخفیف ها ، رابطه قیمت و تقاضا ، روشهای قیمت گذاری را آمیخته قیمت میداند .
1-13-9 ) آمیخته ترفیع :
1-13-9-1 ) تعریف نظری :
مک کارتی مباحثی نظیر تبلیغ ، فروش حضوری ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم را آمیخته ترفیع میداند .
1-13-10 ) آمیخته توزیع :
1-13-10-1 ) تعریف نظری :
مک کارتی مباحثی نظیر کانال های توزیع ، پوشش بازار ، موجودی محصول ، حمل و نقل و محل های توزیع را آمیخته توزیع میداند .
1-13-11 ) استراتژی بازاریابی :
1-13-11-1 ) تعریف عملیاتی :
این مطلب مشابه را هم بخوانید :   ارزش ادراک شده و منافع اقتصادی